Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kâzım Uz’un Türk Din Mûsikîsi Formlarında Bestelediği Eserlerin Makamsal Analizleri
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL (SMART JOURNAL)
, cilt.10, sa.2, ss.161-180, 2024 (Hakemli Dergi)
8. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ KÖK DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
EĞİTİM VE İNSANİ BİLİMLER DERGİSİ: TEORİ VE UYGULAMA
, cilt.15, sa.29, 2024 (Hakemli Dergi)
THE EFFECT OF STRUCTURED MATERIAL SUPPORTED COLLABORATIVECODING WORKSHOPS IN PRESCHOOL EDUCATION ON STUDENTS' BASICSKILLS
International Online Journal of Education and Teaching (IOJET)
, cilt.9, sa.2, ss.740-764, 2022 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Okula Yönelik Tutumlarının ve Başarı Amaç Yönelimlerinin Belirlenmesi
Journal of Computer and Education Research (JCER)
, cilt.10, sa.19, 2022 (Hakemli Dergi)
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-21, 2022 (Hakemli Dergi)
İşbirlikli Öğretim Tekniklerinin Türkçe Dersi ve Türkçe Dersine Yönelik Tutum Üzerindeki Etkisinin Belirlenmesi
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.24, sa.46, ss.831-854, 2021 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Başarı Hedef Yönelimlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Belirlenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.6, sa.2, ss.394-411, 2021 (Hakemli Dergi)
MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN ÖZ-LİDERLİKALGILARI VE SOSYAL PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNİNBELİRLENMESİ
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi/JRES
, cilt.7, sa.1, ss.80-105, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencilerinin Matematiksel Bilişüstü Farkındalıklarının ÇeşitliDeğişkenler Açısından Belirlenmesi
Turkish Journal of Educational Studies
, cilt.7, sa.2, ss.150-169, 2020 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
International e-Journal of Educational Studies
, cilt.4, sa.7, ss.27-41, 2020 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin İletişim Becerileri Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
Gençlik Araştırmaları Dergisi
, cilt.8, sa.20, ss.36-63, 2020 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğrencileri İçin “Türkçe Dersine Yönelik Motivasyon Ölçeği” Geliştirme Çalışması
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, sa.14, ss.228-249, 2019 (Hakemli Dergi)
5. SINIF TÜRKÇE DERS KİTABININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.67-94, 2019 (Hakemli Dergi)
5. Sınıf Türkçe Dersi Öğretim Programının Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.5, ss.19-39, 2019 (Hakemli Dergi)
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN SAĞLIK OKURYAZARLIĞI VE AKILCI İLAÇ KULLANIM DÜZEYLERİNİN BELİRLENMESİ
SOCIAL MENTALITY AND RESEARCHER THINKERS JOURNAL
, cilt.5, sa.21, ss.1107-1116, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaöğretim Öğrencilerinin Dijital Bağımlılık Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Sivas ili örneklemi)
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.5, sa.2, ss.63-80, 2019 (Hakemli Dergi)
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN İLETİŞİM BECERİLERİ VE ÖZ-YETERLİK ALGILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.1, ss.146-173, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul Öğretmenlerinin İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi
Türkiye Eğitim Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.13-35, 2019 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin yazma kaygıları ve akademik özyeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Abant izzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.1286-1312, 2018 (Hakemli Dergi)
Öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal tasarımı dersine ilişkin görüşleri.
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi/e-International Journal of Educational Research
, cilt.9, sa.3, ss.60-84, 2018 (Hakemli Dergi)
Okul yöneticilerinin çokkültürlü eğitim tutumlarına ve demokratik tutumlarına ilişkin görüşleri: bir karma yöntem çalışması
Journal of Computer and Education Research
, cilt.6, sa.12, ss.163-194, 2018 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğretmenlerinin öğrencilerin ergenlik problemlerine ilişkin kullandıkları çözüm stratejileri
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.37, ss.57-84, 2018 (Hakemli Dergi)
ÇOCUK OYUNCAKLARININ ÇOCUKLARIN GELIŞIM ALANLARINA YÖNELIK ETKILERININ GÜNÜMÜZ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ (SİVAS İLİ ÖRNEKLEMİ)
Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.35-47, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin akademik öz yeterlik algıları ve okuma stratejileri bilişüstü farkındalıkları
YYÜ Eğitim Fakültesi Dergisi (YYU Journal Of Education Faculty)
, cilt.14, sa.1, ss.745-778, 2017 (Hakemli Dergi)
Ortaokul öğrencilerinin dinleme kaygıları ve akademik özyeterlik inançlarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
International e-Journal of Educational Studies (IEJES)
, cilt.1, sa.1, ss.12-31, 2017 (Hakemli Dergi)
Geçmişten günümüze uzanan süreçte oyun ve oyuncaklardaki farklılaşmanın incelenmesi (Sivas ili örneklemi)
International e-Journal of Educational Studies (IEJES)
, cilt.1, sa.2, ss.69-87, 2017 (Hakemli Dergi)
The effect of station technique on academic success, attitude, and retention in turkish language teaching
Journal of Education and Practice
, cilt.8, sa.21, ss.197-221, 2017 (Hakemli Dergi)
Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi
KAFKAS EĞİTİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.10-22, 2016 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN TERS YÜZ ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUK DÜZEYLERİ
International Interdisciplinary Congress of Women in Science-II, Sivas, Türkiye, 08 Nisan 2024
İLKOKUL 3 VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK DERSİ MOTİVASYON DÜZEYLERİ
International Interdisciplinary Congress of Women in Science-II, Sivas, Türkiye, 08 Nisan 2024
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN DEMOKRASİ ALGILARI
International Interdisciplinary Congress of Women in Science-II, Sivas, Türkiye, 08 Nisan 2024
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN SOSYAL VE AHLAKİ GELİŞİMLERİ
International Interdisciplinary Congress of Women in Science-II, Sivas, Türkiye, 08 Nisan 2024
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GÖRSEL MATEMATİK OKURYAZARLIĞI ÖZ-YETERLİK ALGILARI
International Interdisciplinary Congress of Women in Science-II, Sivas, Türkiye, 08 Nisan 2024
İLKOKUL 3 VE 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN MATEMATİK KAYGILARI
International Interdisciplinary Congress of Women in Science-II, Sivas, Türkiye, 08 Nisan 2024
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN AHLAKİ DUYARLILIK DÜZEYLERİ
International Interdisciplinary Congress of Women in Science-II, Sivas, Türkiye, 20 Mart 2024
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ÇEVRESEL DAVRANIŞ DÜZEYLERİ
International Interdisciplinary Congress of Women in Science-II, Sivas, Türkiye, 20 Mart 2024
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN AFET RİSK ALGILARI
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Paris, Fransa, 12 Mart 2024
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN GELECEK KAYGILARI
4th INTERNATIONAL CONFERENCE ON HUMANITY AND SOCIAL SCIENCES, Paris, Fransa, 12 Mart 2024
SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİĞE HAZIR OLMA DURUMLARI
AKDENİZ 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 18 Şubat 2024
FORMASYON ÖĞRENCİLERİNİN MESLEK ÖNCESİ ÖĞRETMEN KİMLİK DÜZEYLERİ
AKDENİZ 11. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 18 Şubat 2024
BOWEN AİLE SİSTEMLERİ TERAPİSİ FİLM ANALİZİ: GİLBERT'İN HAYALLERİ
KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Türkiye, 13 Şubat 2024
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ALGILANAN ÖZ-DÜZENLEME DÜZEYLERİ
KARADENIZ 15th INTERNATIONAL CONFERENCE ON SOCIAL SCIENCES, Rize, Türkiye, 13 Şubat 2024
PANDORA’NIN KUTUSU FİLMİNİN MURRAY BOWEN’İN KAVRAMLARIYLA ANALİZİ
Anadolu 14. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Şubat 2024
PANDORA’NIN KUTUSU FİLMİNE SATİR VE MİNUCHİN AİLE TERAPİLERİYLE BİR BAKIŞ
Anadolu 14. Uluslararası Sosyal Bilimler Kongresi, Gaziantep, Türkiye, 05 Şubat 2024
Müzeye Dönüştürülen Sivas Sanayi Mektebinin Sivas Eğitimine ve Şehir Kimliğine Etkileri
ULUSLARARASI ŞEHİR VE KİMLİK SEMPOZYUMU, Sivas, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2022
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Ortamda Ahlaki Değerlere Yönelik Algılarının Belirlenmesi
II.International Multidisciplinary Digital Life Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022, ss.80-88
Ortaokul Öğrencilerinin Dijital Oyun Bağımlılıklarının Sosyal Özyeterliklerine Etkisi
II.International Multidisciplinary Digital Life Congress, Ankara, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2022, ss.64-65
Examination of Reading Anxieties and Metacognitive Reading Strategies of Secondary School Students in Terms of Various Variables (Ortaokul Öğrencilerinin Okuma Kaygıları ve Üstbilişsel Okuma Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 Nisan - 22 Ekim 2018
Opinions of School Administrators on Multicultural Education Attitudes and Democratic Attitudes: A Mixed Method Study (Okul Yöneticilerinin Çokkültürlü Eğitim Tutumlarına ve Demokratik Tutumlarına İlişkin Görüşleri: Bir Karma Yöntem Çalışması)
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018
Ortaokul Öğrencilerinin Dinleme Kaygıları ve Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
8. Uluslararası Eğitim Yönetim Forumu (EYFOR), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
İlk ve Ortaokul Öğretmenlerinin Liderlik Rolü Davranışları ile Yaşam Boyu Öğrenme Eğilimleri Arasındaki İlişki
8. Uluslararası Eğitim Yönetim Forumu (EYFOR), Ankara, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017
Ortaokul Öğrencilerinin Konuşma Kaygıları ve Özyeterlik İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017
Solution Strategies Used By Secondary School Teachers Related To Puberty Problems Of Students (Ortaokul Öğretmenlerinin Öğrencilerin Ergenlik Problemlerine İlişkin Kullandıkları Çözüm Stratejileri)
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Türkiye, 20 Nisan - 23 Ekim 2017
İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından Çokkültürlü Eğitim ve Demokratik Tutum Becerilerinin İncelenmesi
4. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Antalya, Türkiye, 27 - 30 Ekim 2016
Türkçe Öğretmenleri ve Öğretmen Adaylarının İyi Bir Eğitim Ortamını Sağlayan Yedi İlkenin Uygulanabilirlik Düzeyinin Belirlenmesi
Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Nisan 2016
Kitap & Kitap Bölümleri
HOLİSTİK ÖĞRENME
Eğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar 2, TARANA NAĞIYEVA, Editör, İksad Yayınevi, Ankara, ss.51-88, 2023
FARKLILAŞTIRILMIŞ ÖĞRETİM STRATEJİLERİ
KAPSAYICI EĞİTİM, Didem KAYAHAN-YÜKSEL, MUSTAFA ERSOY, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.159-190, 2023
Müzeye Dönüştürülen Sivas Sanayi Mektebinin Sivas Eğitimine ve Şehir Kimliğine Etkileri
ŞEHİR VE KİMLİK, HAKAN YEKBAŞ, AHMET YÜKSEL, Editör, Sivas Cumhuriyet Üniversitesİ, Sivas, ss.453-472, 2023
Nitelikli Öğretmen Yetiştirme
Eğitim Alanında Güncel Bilimsel Araştırmalar II, ABUZER AKGÜN, ÜMİT DURUK, Editör, İKSAD, Ankara, ss.19-48, 2023
KÜRESELLEŞEN DÜNYADA DİJİTAL EĞİTİM PLATFORMLARI: KİTLESEL AÇIK ÇEVRİMİÇİ DERSLER (KAÇD)
KÜRESELLEŞME VE EĞİTİM, İHSAN TOPCU, ŞENEL ELALDI, Editör, SONÇAĞ AKADEMİ, Ankara, ss.101-138, 2022
KÜRESEL EĞİTİM: KİTLESEL AÇIK ÇEVRİMİÇİ DERS (KAÇD) UYGULAMALARI
KÜRESELLEŞME VE EĞİTİM, İHSAN TOPCU, ŞENEL ELALDI, Editör, SONÇAĞ AKADEMİ, Ankara, ss.139-172, 2022
DİJİTAL EĞİTİMİN TARİHİ
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ, MUSTAFA ERSOY, Editör, EĞİTEN KİTAP, Ankara, ss.25-72, 2022